KLANT – ORIËNTATIE
  • We richten ons op de behoeften van onze leerlingen; We bestuderen en analyseren hun feedback; We geven om hun belangen.
  • We begrijpen en bestuderen de behoeften van onze klanten perfect.
  • Wij passen de 20/80 regeling toe
  • We gaan niet weg voor wat nu kan worden gedaan.
  • We passen regel 20/80 toe om prioriteiten te stellen in het werk.
  • We zijn in staat om uit alle gevallen de gevallen te onderscheiden die het beste resultaat opleveren.
  • We nemen en doen – we handelen prompt en zoeken geen excuses voor onszelf.

 

VAN WERKGELEGENHEID – NAAR

RESULTAAT
  • Al onze activiteiten zijn gericht op het resultaat, een nauwkeurige planning, het stellen van doelen en het stellen van taken.
  • We plannen onze activiteiten en resultaten duidelijk op alle niveaus.
  • We werken in de vorm van lange -en korte termijn planning.
  • Wij controleren de uitvoering van taken.

 

WEDERZIJDS RESPECT

EN WEDERZIJDSE BIJSTAND

  • We respecteren elkaar en komen elkaar te hulp, we respecteren onze collega’s en hun werk. We luisteren en horen elkaar.
  • We zijn een goed gecoördineerd team.
  • We ondersteunen collega’s bij het oplossen van problemen, taken om een ​​gemeenschappelijk doel te bereiken.
  • We delen de beste ervaringen met elkaar.

VOOR ALTIJD STUDENT

  • Medewerkers van het bedrijf zijn gericht op het verbeteren van hun kwalificaties, professionele en persoonlijke groei; zijn bezig met zelfstudie.

 

WIJ ZIJN ÉÉN MET HET BEDRIJF

  • Het bedrijf stimuleert het initiatief en de motivatie van het personeel om te trainen en de opgedane kennis toe te passen in de praktijk.
  • Samenhang van medewerkers – we streven naar het hoogste niveau van resultaten ten gunste van het bedrijf en al zijn medewerkers.

 

Registration

Forgotten Password?

nl_NLNederlands